sobota, 18. junij 2011

Iz Bonaira na Arubo!

Tretje tekmovanje za svetovni pokal v freestyle windsurfingu je za nami. Super veter, odlična organizacija in veliko trdega dela. Sodniki so imeli veliko težav, saj je nivo zelo visok. Odpeljani sta bili dve dvojni eliminaciji. Obe sem končal z sedemnajstim mestom. Sprva sem potreboval malo "uvajanja", nato pa sem zadnja kola pokazal, da se prav tako lahko kosam z tekmovalci, ki so trenutno top 10. Po skupnem seštevku obeh eliminacij sem zasedel 21.mesto, ne najboljše vendar sem zelo zadovoljen z zadnjimi hiti, tako da bom se bom s tako vožnjo sigurno povzpel zelo visoko na lestvici. Po končanem tekmovanju je sledila podelitev, zabava in priprava vsega za naslednje tekmovanje. Naslednji dan smo s štiri urno zamudo poleteli na Arubo. Letalo je bilo malo večje kot avtobus( zabavno :p) . Drugi dan je bil čas za ogled otoka in nakupovanje:) .Otok je veliko bolj turističen kot Bonaire, kar pomeni tudi višje cene. Sledil je test surf spota... ne ravno zabavno ampak ok, vsaka surfarija je zakon, ne glede na super spot ali pa neverjetno slab. Veter je zelo sunkovit, piha iz obale in spreminja smer, zato vsi upamo na boljše pogoje. ob 10.00 bo potekala registracija nato pa akcija! Spremljajte, navijajte in kmalu pošljem nove fotke ;)


Ni komentarjev:

Objavite komentar