torek, 28. junij 2011

Aruba PWA 2011

Štirje dnevi, a le dobra dva dni dovolj vetrovna za izpeljavo tekmovanja na Arubi. Ko se je veter okrepil, je postal še bolj sunkovit in spremenljiv. Tekmovalni čas so morali podaljšati na 9 minut s 3mi minutami premora. Izbira jadra je bila zelo težka, prav tako smo vsi tekmoalci potrebovali veliko sreče. Ne glede na težavne razmere, je bila akcija na vodi še vedno na najvišjem nivoju. Sam sem imel nekaj nesreče z žrebom, saj sem vedno v drugem kolu tekmoval proti enemu izmed najboljših. Rezultati so se tokrat pri večini nekoliko spremenili. Arubo sem zapustil s 25. mestom, kar pa mi ni prineslo zadovoljstva. V enojni eliminaciji sem vozil proti lokalnemu surfaču Quincy Offringi, ki je pokazal suverenost na domačem spotu. V dvojni eliminaciji sem uspešno začel proti drugemu domačinu Westeri, nato pa me je ustavil Choco Frans iz Bonaira, ki je trenutno v zelo dobri formi. Naslednja destinacija je že Lanzarote 30.6. - 3.7. Vetrovna napoved se izboljšuje... pa poglejmo...


Ni komentarjev:

Objavite komentar