petek, 8. oktober 2010

Zadnja postaja ...

Sylt je končan in s tem tudi sezona svetovnega pokala v freestylu. Veter na Syltu nam letos ni bil naklonjen zato smo uspeli odpeljati le enojno eliminacijo v zelo lahnem vetru... Vozil sem proti Nizozemcu Marteen Van Ochten-u. Triki, ki sem jih odpeljal, so bili po mnenju večine dovolj za napredovanje v naslednji kolo, vendar je bila odločitev sodnikov drugačna. S tem sem končal na 17. mestu in padel na 23. mesto v skupnem seštevku. Letos mi je sreče zelo primanjkovalo. Leto je bilo slabo z vetrom, na treh tekmah od štirih smo odpeljali le enojno eliminacijo, kar pomeni, da je bila sreča obvezna. V evropskem pokalu sem pristal na 14. mestu. Zaradi združitve svetovnega in evropskega pokala v Podersdorfu sem izgubil veliko točk za skupno uvrstitev, vendar sem z rezultatom na Sardiniji( 8.mesto) "priplezal" nekaj mest višje. Pretekli mesec je bil čas za počitek in suhe treninge. Ravno včeraj se je sezona 2011 pričela s treningom na vodi. Močno upam, da bo letošnja jesen polna vetrovnih toplih dni na domačih spotih. Ostala je še zadnja tekma v sezoni 2011, to je slovensko državno prvenstvo v Izoli. Ta vikend je odpadlo, saj vetrovne razmere niso ugodne za izvedbo, vendar pričakujemo da bomo imeli več sreče naslednji vikend, zato spremljajte novice. V naslednjem letu se pripravite na več uspešne akcije, ter nekaj norih projektov z najboljšimi surfači na svetu. Ne pozabite da je projekt iz Egipta(z najbolj talentiranimi windsurferji sveta: Andy Lachauer G171, Yarden Meir ISR 9, Steven Van Broeckhoven B72 in jaz SLO 49) v delu in bo zunaj zelo kmalu!!!  

Ni komentarjev:

Objavite komentar